
Зміст
Що таке тригерні розсилки в Email-маркетингу?
Тригерній розсилки, також відомі як автоматичні листи або розсилки на основі певних подій, – це тип автоматизації Email-маркетингу, який відповідає за надсилання користувачу або клієнту листів на основі певного тригера або дії юзера. Розсилки подібного типу дуже персоналізовані та цілеспрямовані, щоб надсилати релевантний вміст користувачу в потрібний час.
Навіщо використовувати тригерні розсилки у маркетинговій стратегії?
Використання тригерів у вашій стратегії маркетингу може дати кілька переваг. Ось кілька причин, чому тригерні листи є цінними та обов’язкові до впровадження:
- Персоналізація. Тригерні листи дозволяють отримувати користувачам персоналізований і релевантний контент. Націлюючись на конкретні тригери або дії, які ви відстежили в поведінці користувача, ви можете адаптувати вміст розсилки відповідно до потреб, уподобань. Це може значно підвищити рівень залучення та конверсії.
- Своєчасна комунікація. Тригерні розсилки відправляються у відповідь на певні події чи дії, гарантуючи, що ваш лист буде доставлено потенційному клієнту в потрібний час. Така своєчасність може підвищити ефективність вашої стратегії email-маркетингу.
- Збільшення залученості та конверсії. Надаючи цільовий контент, тригери мають потенціал для підвищення конверсії. Наприклад, розсилки про покинутий кошик можуть допомогти відновити втрачені продажі, тоді як персоналізовані рекомендації можуть допомогти принести перехресні продажі.
- Автоматизація та ефективність. Тригерні розсилки зазвичай автоматизовані, тобто ви можете налаштувати їх один раз і вони будуть запускатися автоматично на основі подій користувачів, які ви визначили. Ця автоматизація економить час і ресурси, дозволяючи вам зосередитися на інших аспектах вашої стратегії email-маркетингу, зберігаючи ефективну комунікацію з вашою аудиторією.
- Утримання та повторне залучення клієнтів. Тригерні кампанії можна використовувати для повторного залучення неактивних клієнтів або стимулювання повторних покупок. Надсилаючи цільові пропозиції, ви можете нагадати про себе, зменшивши відтік і підвищивши лояльність клієнтів.
Отже, тригерні кампанії — це ефективний спосіб забезпечити персоналізоване, своєчасне та автоматизоване спілкування, яке може покращити взаємодію з клієнтами, залученість, коефіцієнт конверсії та загальну ефективність email маркетингу.
10 типів тригерних розсилок з прикладами
Нище наведені 10 типів тригерних кампаній, які зазвичай використовуються в email маркетингу:
Welcome листи
Ці розсилки налаштовуються новим користувачам або підписникам, щоб представити ваш бренд, висловити подяку за приєднання та надати важливу інформацію про ваші продукти. ТОП-10 welcome розсилок можна переглянути за посиланням.

Abandoned Cart (Покинутий кошик)
Автоматичні розсилки у випадку покинутого кошику на сайті відправляються, коли клієнт додає товари в кошик, але не завершує покупку. Це нагадує їм про речі, які вони залишили, і заохочує їх завершити покупку.

Транзакційні листи після замовлення
Надсилаються одразу після того, як клієнт завершує покупку, ці листи підтверджують деталі замовлення, зокрема придбані товари, платіжну інформацію та деталі доставки. Додатково можна налаштувати транзакційні листи в залежності від статусу замовлення: відправлене, доставлене і тд. Окрім інформації про замовлення, в транзакційні листи можна додавати рекомендації до товарів, які придбав клієнт та додаткову знижку на них. Таким чином можна збільшити загальну суму, яку ви можете отримати з 1 клієнта за певний проміжок часу.

Upsell/Cross-sell
Автоматичні кампанії на основі попередньої покупки клієнта, ці листи повинні рекомендувати пов’язані продукти або додаткові товари, спрямовані на перехресні продажі з інших категорій або збільшення суми витрати 1-го клієнта за рахунок продажу більш дорожчого товару або послуги.

Повторне залучення (Reactivation)
Коли користувачі або клієнта стають неактивними або припиняють взаємодіяти з вашими розсилками, то рекомендується надсилати листи для повторного залучення, щоб спонукати їх до повторного покупки або іншої корисної діх. Ці email-кампанії можуть пропонувати спеціальну акцію або нагадувати їм про цінність вашого бренду.

Розсилки до Дня народження або річниці «події»
Email-кампанії на честь День народження або річниці річницю — це персоналізовані привітання, які часто містять ексклюзивні пропозиції або знижки з нагоди святкування цієї події.

Post-Purchase фоллоу-апи
Ця email-кампанія надсилається після того, як клієнт здійснив покупку, та дає можливість запропонувати додаткові акцію, рекомендації для повторного залучення в короткий проміжок часу. Ці кампанії, в основному, сприяють довгостроковим відносинам з новими клієнтами.

Onboarding кампанії
Це тип листа, який надсилається новим користувачам або клієнтам як частина процесу реєстрації. Його мета дуже схожа на Welcome розсилки, але все ж таки відрізняється — це привітати та провести нового користувача через початкові кроки взаємодії з продуктом, послугою чи платформою: введення в продукт, Getting Started гід та додатковий навчальний контент, який допоможе новому користувачу швидко опанувати всі фічі продукту.

Feedback кампанії
Це тип email-автоматизації, яки надсилається клієнтам після успішної покупки, щоб отримати їхні пропозиції та відгуки щодо їх досвіду взаємодії з продуктом, послугою чи брендом.

Renewal кампанії
Якщо ви пропонуєте послуги або продукти на основі передплати з терміном дії, необхідно клієнтам надсилати кампанії про поновлення чи закінчення терміну дії як нагадування. Ці листи спонукають їх поновити підписку, коли вона закінчується, запобігаючи відтоку (росту показника Churn Rate).

Пам’ятайте, що це лише кілька прикладів, і тригерні розсилки можна налаштувати відповідно до конкретних бізнес-потреб і цілей.
P.S Всі матеріали взяті з колекції ресурсу Reallygoodemails. Enjoy =))