Вітаю тебе, друже!

Радий бачити тебе на моєму невеличкому проєкті.

EmailGuru — це блог про Email-маркетинг та Retention. Моя основна мета — стати вітриною інформації про все, що пов’язано з Retention та популяризувати цю сферу у широких масах маркетинг ком’юніті.

Якщо ви хочете зв’язатися зі мною, щоб запропонувати теми майбутніх статей або опублікувати свою статтю, скористайтеся формою, яка знаходиться за посиланням. Це також стосується спонсорських запитів.

Про автора

Мене звати Микита Гонтар, я — Retention Manager в продуктовій IT-компанії та автор цього блогу про Retention та Email-маркетинг.

Ознайомся з нашими останніми оновленнями

Що таке BIMI (і чому Email-маркетологи повинні налаштовувати це?)
50
1
2 min read

Що таке BIMI (і чому Email-маркетологи

Email маркетологи постійно шукають різні шляхи, які покращать доставляння їх розсилок у папку Primary та

5 сервісів для перевірки репутації відправника розсилок
50
0
1 min read

5 сервісів для перевірки репутації відправника

Що таке репутація відправника (Email Sender Reputation) та що на неї впливає? Репутація відправника масових

10 найважливіших типів тригерних розсилок з прикладами
50
0
1 min read

10 найважливіших типів тригерних розсилок з

Що таке тригерні розсилки в Email-маркетингу? Тригерній розсилки, також відомі як автоматичні листи або розсилки

10 найкращих прикладів Welcome листів у 2023 році
50
0
1 min read

10 найкращих прикладів Welcome листів у

Що таке Welcome розсилка? Welcome розсилки – це листи, які надсилається новим підписникам або клієнтам,

Що таке NPS (індекс лояльності клієнтів) та як його рахувати?
50
0
1 min read

Що таке NPS (індекс лояльності клієнтів)

Що таке NPS та для чого ця метрика потрібна? NPS розшифровується як Net Promoter Score

10 найкращих сервісів для валідації email-бази
50
0
1 min read

10 найкращих сервісів для валідації email-бази

Валідація email-бази – це процес перевірки дійсності електронної адреси. Зазвичай це включає перевірку синтаксису, домену,

ТОП-5 ключових показників Retention маркетингу
50
0
1 min read

ТОП-5 ключових показників Retention маркетингу

Retention маркетинг – це стратегія, яку використовують компанії для залучення й утримання наявних клієнтів протягом

Як підвищити конверсію Email-розсилок за допомогою A/B-тестування?
50
0
1 min read

Як підвищити конверсію Email-розсилок за допомогою

A/B-тестування є чудовим інструментом для оптимізації ефективності email-кампаній та підвищення рівня конверсії. Нижче наведено кілька

Які бувають типи email-розсилок? — найпопулярніші кампанії
50
0
1 min read

Які бувають типи email-розсилок? — найпопулярніші

Існує декілька основних типів Email розсилок, які бренд або бізнес можуть використовувати для конвертації своєї

[mc4wp_form id=”229″]