Вітаю тебе, друже!

Радий бачити тебе на нашому невеличкому проєкті.

EmailGuru — це блог про Email-маркетинг та Retention. Наша основна мета — стати вітриною інформації про все, що пов’язано з Retention та популяризувати цю сферу у широких масах маркетинг ком’юніті.

Якщо ви хочете зв’язатися з нами, щоб запропонувати теми майбутніх статей або опублікувати свою статтю, скористайтеся формою, яка знаходиться за посиланням. Це також стосується спонсорських запитів.

Ознайомся з нашими останніми оновленнями

Що таке BIMI (і чому Email-маркетологи повинні налаштовувати це?)
50
1
2 min read

Що таке BIMI (і чому Email-маркетологи

Email маркетологи постійно шукають різні шляхи, які покращать доставляння їх розсилок у папку Primary та

5 сервісів для перевірки репутації відправника розсилок
50
0
1 min read

5 сервісів для перевірки репутації відправника

Що таке репутація відправника (Email Sender Reputation) та що на неї впливає? Репутація відправника масових

10 найважливіших типів тригерних розсилок з прикладами
50
0
1 min read

10 найважливіших типів тригерних розсилок з

Що таке тригерні розсилки в Email-маркетингу? Тригерній розсилки, також відомі як автоматичні листи або розсилки

10 найкращих прикладів Welcome листів у 2023 році
50
0
1 min read

10 найкращих прикладів Welcome листів у

Що таке Welcome розсилка? Welcome розсилки – це листи, які надсилається новим підписникам або клієнтам,

Що таке NPS (індекс лояльності клієнтів) та як його рахувати?
50
0
1 min read

Що таке NPS (індекс лояльності клієнтів)

Що таке NPS та для чого ця метрика потрібна? NPS розшифровується як Net Promoter Score

10 найкращих сервісів для валідації email-бази
50
0
1 min read

10 найкращих сервісів для валідації email-бази

Валідація email-бази – це процес перевірки дійсності електронної адреси. Зазвичай це включає перевірку синтаксису, домену,

ТОП-5 ключових показників Retention маркетингу
50
0
1 min read

ТОП-5 ключових показників Retention маркетингу

Retention маркетинг – це стратегія, яку використовують компанії для залучення й утримання наявних клієнтів протягом

Як підвищити конверсію Email-розсилок за допомогою A/B-тестування?
50
0
1 min read

Як підвищити конверсію Email-розсилок за допомогою

A/B-тестування є чудовим інструментом для оптимізації ефективності email-кампаній та підвищення рівня конверсії. Нижче наведено кілька

Які бувають типи email-розсилок? — найпопулярніші кампанії
50
0
1 min read

Які бувають типи email-розсилок? — найпопулярніші

Існує декілька основних типів Email розсилок, які бренд або бізнес можуть використовувати для конвертації своєї

[mc4wp_form id=”229″]