Що таке Customer Retention Rate?

Customer Retention Rate (CRR) – це показник утримання клієнтів, який вимірює відсоток клієнтів, які продовжують співпрацювати з компанією, користуватися сервісом по підписці, купувати товари регулярно товари компанії протягом певного періоду часу. Це важливий показник здатності компанії утримувати своїх клієнтів і підтримувати довгострокову співпрацю.

Як рахується Customer Retention Rate?

Щоб розрахувати коефіцієнт утримання клієнтів (CRR), потрібно виконати наступні кроки:

Крок 1: Виберіть конкретний період часу

Виберіть певний період, для якого потрібно розрахувати коефіцієнт утримання. Це може бути місяць, квартал або рік, залежно від потреб вашого бізнесу та сфери діяльності.

Крок 2: Зафіксуйте кількість клієнтів на початок періоду

В залежності від сфери бізнесу або продукту визначте для себе, хто такі активні клієнти (активна підписка, частота покупки товарів за певний період тощо). Визначте кількість клієнтів, які активно користувалися вашими послугами на початку періоду.

Крок 3: Визначте кількість нових клієнтів, залучених протягом періоду

Визначте кількість нових клієнтів, яких залучив ваш бізнес за цей період. Це включає всіх клієнтів, які зробили свою першу покупку або вперше залучилися до вашого сервісу протягом періоду.

Крок 4: Визначте кількість клієнтів на кінець періоду

Визначте кількість активних клієнтів вашого бізнесу на кінець періоду.

Крок 5: Customer Retention Rate (CRR)

Використовуйте таку формулу, щоб розрахувати коефіцієнт утримання клієнтів (CRR):

CRR = ((CE – CN) / CS) x 100

Де:

  • CE = кількість клієнтів на кінець періоду
  • CN = кількість нових клієнтів, залучених протягом періоду
  • CS = кількість клієнтів на початку періоду

Помножте результат на 100, щоб отримати CRR у відсотках.

Який показник CRR можна вважати хорошим?

Ідеальний Customer Retention Rate (CRR) може змінюватися залежно від типу бізнесу. Однак, як правило, хороший коефіцієнт утримання клієнтів зазвичай становить близько 70% або вище.

Важливо зазначити, що високий рівень утримання клієнтів не обов’язково гарантує успіх бізнесу, оскільки інші фактори, такі як залучення клієнтів (Customer Acquisition) і зростання доходу (Revenue Growth), також відіграють важливу роль у загальній ефективності бізнесу.

Однак утримання високого відсотка клієнтів може допомогти забезпечити стабільні потоки доходів, зменшити витрати на маркетинг і залучення нових користувачів, а також допомогти створити базу лояльних клієнтів, яка з часом може сприяти зростанню бізнесу.

Останні оновлення

Що таке BIMI (і чому Email-маркетологи повинні налаштовувати це?)
50
1
2 min read

Що таке BIMI (і чому Email-маркетологи

Email маркетологи постійно шукають різні шляхи, які покращать доставляння їх розсилок у папку Primary та

5 сервісів для перевірки репутації відправника розсилок
50
0
1 min read

5 сервісів для перевірки репутації відправника

Що таке репутація відправника (Email Sender Reputation) та що на неї впливає? Репутація відправника масових

10 найважливіших типів тригерних розсилок з прикладами
50
0
1 min read

10 найважливіших типів тригерних розсилок з

Що таке тригерні розсилки в Email-маркетингу? Тригерній розсилки, також відомі як автоматичні листи або розсилки

10 найкращих прикладів Welcome листів у 2023 році
50
0
1 min read

10 найкращих прикладів Welcome листів у

Що таке Welcome розсилка? Welcome розсилки – це листи, які надсилається новим підписникам або клієнтам,

Що таке NPS (індекс лояльності клієнтів) та як його рахувати?
50
0
1 min read

Що таке NPS (індекс лояльності клієнтів)

Що таке NPS та для чого ця метрика потрібна? NPS розшифровується як Net Promoter Score

10 найкращих сервісів для валідації email-бази
50
0
1 min read

10 найкращих сервісів для валідації email-бази

Валідація email-бази – це процес перевірки дійсності електронної адреси. Зазвичай це включає перевірку синтаксису, домену,