Що таке BIMI (і чому Email-маркетологи повинні налаштовувати це?)
Email маркетологи постійно шукають різні шляхи, які покращать доставляння їх розсилок у папку Primary та Open Rate. Чітких кроків, які 100% допоможуть досягти цих цілей — не існує, але Brand Indicators for Message Identification (скорочено BIMI) є новим стандартом електронної пошти, який може
5 сервісів для перевірки репутації відправника розсилок
Що таке репутація відправника (Email Sender Reputation) та що на неї впливає? Репутація відправника масових розсилок формується на основі різних факторів та поведінки. Це оцінка історії домену та IP адреси, практика використання «сендера», загальна репутація в очах ISP/ESP (Internet Service Provider/Email Service Provider),
10 найкращих сервісів для валідації email-бази
Валідація email-бази – це процес перевірки дійсності електронної адреси. Зазвичай це включає перевірку синтаксису, домену, спам-пасток, щоб переконатися, що email дійсно існує, і що поштова скринька існує та може отримувати розсилки. Навіщо потрібно робити email-валідацію? Є кілька причин, чому потрібно користуватися сервісами валідації
Як підвищити репутацію відправника email-розсилок?
Репутація відправника листів має велике значення для досягнення успіху ваших Email-кампаній, оскільки вона може вплинути на доставку електронної пошти та рівень залучення ваших підписників. Якщо репутація вашого відправника (домену/IP-адреси) погана, ваші листи можуть потрапити в спам або бути взагалі заблокованими, а ваша аудиторія
Як знизити Bounce Rate (Показник відмов) в Email розсилках? — покроковий гід
Високий показник відмов (Bounce Rate) може негативно вплинути на доставку електронної пошти та погіршити загальну ефективність вашої Email кампанії. Ось невеликий гід, як знизити показник відмов. Крок 1: Використовуйте перевірений список email адрес Переконайтеся, що ваші зібрані email адреси користувачів є актуальними, тобто
Що таке Email Deliverability? — як слідкувати за доставкою листів
Почнемо з Delivery Rate (коефіцієнт доставки електронної пошти) — це здатність електронної пошти надходити у поштову скриньку одержувача. Delivery Rate часто вимірюється як відсоток листів, прийнятих Internet service provider (або коротко ISP). Доставка листів також пов’язана з розміщенням електронної пошти — чи надходить