Що таке BIMI (і чому Email-маркетологи повинні налаштовувати це?)

Що таке BIMI (і чому Email-маркетологи повинні налаштовувати це?)

3 Грудня, 2023

Email маркетологи постійно шукають різні шляхи, які покращать доставляння їх розсилок у папку Primary та Open Rate. Чітких кроків, які 100% допоможуть досягти цих цілей — не існує, але Brand Indicators for Message Identification (скорочено BIMI) є новим стандартом електронної пошти, який може

Продовжити читати
5 сервісів для перевірки репутації відправника розсилок

5 сервісів для перевірки репутації відправника розсилок

6 Червня, 2023

Що таке репутація відправника (Email Sender Reputation) та що на неї впливає? Репутація відправника масових розсилок формується на основі різних факторів та поведінки. Це оцінка історії домену та IP адреси, практика використання «сендера», загальна репутація в очах ISP/ESP (Internet Service Provider/Email Service Provider),

Продовжити читати
10 найкращих сервісів для валідації email-бази

10 найкращих сервісів для валідації email-бази

19 Березня, 2023

Валідація email-бази – це процес перевірки дійсності електронної адреси. Зазвичай це включає перевірку синтаксису, домену, спам-пасток, щоб переконатися, що email дійсно існує, і що поштова скринька існує та може отримувати розсилки. Навіщо потрібно робити email-валідацію? Є кілька причин, чому потрібно користуватися сервісами валідації

Продовжити читати
Як підвищити репутацію відправника email-розсилок?

Як підвищити репутацію відправника email-розсилок?

25 Лютого, 2023

Репутація відправника листів має велике значення для досягнення успіху ваших Email-кампаній, оскільки вона може вплинути на доставку електронної пошти та рівень залучення ваших підписників. Якщо репутація вашого відправника (домену/IP-адреси) погана, ваші листи можуть потрапити в спам або бути взагалі заблокованими, а ваша аудиторія

Продовжити читати
Як знизити Bounce Rate (Показник відмов) в Email розсилках? — покроковий гід

Як знизити Bounce Rate (Показник відмов) в Email розсилках? — покроковий гід

18 Лютого, 2023

Високий показник відмов (Bounce Rate) може негативно вплинути на доставку електронної пошти та погіршити загальну ефективність вашої Email кампанії. Ось невеликий гід, як знизити показник відмов. Крок 1: Використовуйте перевірений список email адрес Переконайтеся, що ваші зібрані email адреси користувачів є актуальними, тобто

Продовжити читати
Що таке Email Deliverability? — як слідкувати за доставкою листів

Що таке Email Deliverability? — як слідкувати за доставкою листів

4 Липня, 2022

Почнемо з Delivery Rate (коефіцієнт доставки електронної пошти) — це здатність електронної пошти надходити у поштову скриньку одержувача. Delivery Rate часто вимірюється як відсоток листів, прийнятих Internet service provider (або коротко ISP). Доставка листів також пов’язана з розміщенням електронної пошти — чи надходить

Продовжити читати