10 найкращих прикладів Welcome листів у 2023 році
Що таке Welcome розсилка? Welcome розсилки – це листи, які надсилається новим підписникам або клієнтам, щоб познайомити їх із брендом, продуктами чи послугами. Зазвичай це перший контакт між підписником і вашою компанією, і він має створити позитивне перше враження. Привітальна розсилка зазвичай містить
Як підвищити конверсію Email-розсилок за допомогою A/B-тестування?
A/B-тестування є чудовим інструментом для оптимізації ефективності email-кампаній та підвищення рівня конверсії. Нижче наведено кілька кроків які допоможуть ефективно користуватися інструментом A/B-тестуванням для підвищення конверсій з розсилок. Крок 1: Визначте цілі Email-розсилки, яку плануєте Визначте, чого ви хочете досягти, відправляючи Email-розсилку. Наприклад, щоб
Які бувають типи email-розсилок? — найпопулярніші кампанії
Існує декілька основних типів Email розсилок, які бренд або бізнес можуть використовувати для конвертації своєї аудиторії у постійних клієнтів. В даній статі наводимо кілька поширених типів. Інформаційна розсилка Інформаційна Email-розсилка – це звичайний електронний лист, який надсилається підписникам за встановленим розкладом, наприклад щотижня