Швидкий пошук
A B C D E G
AMP email
50
0
1 min read

AMP email

AMP розшифровується як «Accelerated Mobile Pages». AMP email – це технологія, яка дозволяє створювати швидкозавантажувальні,

Bounce Rate
50
0
1 min read

Bounce Rate

«Bounce Rate» — це відсоток листів, які були повернуті відправнику як такі, що неможливо доставити.

A/B тестування
50
0
1 min read

A/B тестування

A/B тестування або спліт-тестування, — це метод, який використовується в Email маркетингу для визначення ефективності

Blacklist (Чорний список)
50
0
1 min read

Blacklist (Чорний список)

«Blacklist» або «Чорний список» — це список Email адрес або доменів, які були ідентифіковані як

CTR (Click-Through Rate)
50
0
1 min read

CTR (Click-Through Rate)

CTR, або Click-Through Rate (Коефіцієнт переходів), — це показник, який використовується в Email маркетингу для

Conversion Rate (CR або Коефіцієнт конверсії)
50
0
1 min read

Conversion Rate (CR або Коефіцієнт конверсії)

У Email маркетингу «Коефіцієнт Конверсії» або «Conversion Rate» означає відсоток одержувачів електронної пошти, які виконують

Dedicated IP (Виділена IP-адреса)
50
0
1 min read

Dedicated IP (Виділена IP-адреса)

Виділена IP-адреса (Dedicated IP) в Email маркетингу — це унікальна адреса, яка використовується виключно певним

Double Opt-In
50
0
1 min read

Double Opt-In

Double Opt-In — це процес Email маркетингу, коли юзер, який реєструється/підписується на розсилки, отримує лист

DKIM
50
0
1 min read

DKIM

DKIM розшифровується як DomainKeys Identified Mail. Це метод автентифікації електронної пошти, який дозволяє серверу, який

Click Rate
50
0
1 min read

Click Rate

У Email маркетингу Click Rate (коефіцієнт кліків) означає відсоток людей, які натискають посилання в отриманому

CTA (Call-to-action)
50
0
1 min read

CTA (Call-to-action)

У Email маркетингу call-to-action (CTA) — це графічний або текстовий елемент, який спонукає одержувача листа

DMARC
50
0
1 min read

DMARC

DMARC розшифровується як «Domain-based Message Authentication, Reporting, and Conformance». Це протокол автентифікації електронної пошти, який

Delivery Rate
50
0
1 min read

Delivery Rate

Delivery Rate в Email маркетингу означає відсоток надісланих електронних листів, які успішно досягли одержувачів. Іншими

Email Service Provider (ESP)
50
0
1 min read

Email Service Provider (ESP)

Email Service Provider (також відомий як ESP, Email Platform, Marketing Automation Platform) – це сервіс,

GDPR
50
0
1 min read

GDPR

GDPR розшифровується як General Data Protection Regulation. Це нормативний акт, створений Європейським Союзом (ЄС) для