Що таке Churn Rate?

Churn Rate – це метрика, яка вимірює відсоток клієнтів або передплатників, які припиняють користуватися продуктом або послугою протягом певного періоду часу. Зазвичай він виражається у відсотках від загальної клієнтської бази.

Рівень відтоку (Churn Rate) є важливим показником для бізнесу, оскільки він може безпосередньо впливати на зростання доходу бізнесу. Високий рівень відтоку означає, що компанія втрачає клієнтів швидше, ніж отримує нових, що може призвести до зменшення доходу та частки ринку.

Відстежуючи та аналізуючи Churn Rate, компанії можуть визначати тенденції та закономірності в поведінці клієнтів, зрозуміти причини відтоку та вжити заходів, щоб утримати клієнтів і підвищити задоволеність продуктом клієнтів.

Як рахується метрика Churn Rate?

Щоб розрахувати Churn Rate, вам потрібно знати кількість клієнтів, які припинили користуватися вашим продуктом або послугою протягом певного періоду часу, а також загальну кількість клієнтів, які у вас були на початку цього періоду. Ось формула:

Churn Rate = (CL / CB) x 100

Де,

  • CL — Кількість клієнтів, які припинили користуватися продуктом за певний період часу,
  • CB — Загальна кількість активних клієнтів, які були на початок певного періоду.

Наприклад, якщо на початку місяця у вас було 1000 клієнтів і 50 клієнтів скасували свою підписку протягом місяця, коефіцієнт відтоку буде таким:

Churn Rate = (50 / 1000) x 100 = 5%

Це означає, що 5% ваших клієнтів скасували свою підписку протягом місяця. Ви можете розрахувати рівень відтоку за будь-який період часу, наприклад тиждень, місяць, квартал або рік, залежно від потреб вашого бізнесу.

Який рівень відтоку клієнтів вважається гарним?

Хороший Churn Rate залежить від галузі та бізнес-моделі. Загалом, чим нижче рівень відтоку тим краще, оскільки це вказує на те, що менше клієнтів припиняють користуватися продуктом або послугою. Однак те, що є «хорошим» показником відтоку для одного типу бізнесу, для іншого — може бути критичним.

Для деяких сфер діяльності показник відтоку менше 5% на місяць може вважатися хорошим, тоді як для інших — це може бути менше 1% на місяць. У деяких галузях, таких як SaaS, показники відтоку 2-3% на місяць вважаються середніми, тоді як в інших галузях, таких як телекомунікації, Churn Rate 5-10% на місяць є звичайними.

Останні оновлення

Що таке BIMI (і чому Email-маркетологи повинні налаштовувати це?)
50
1
2 min read

Що таке BIMI (і чому Email-маркетологи

Email маркетологи постійно шукають різні шляхи, які покращать доставляння їх розсилок у папку Primary та

5 сервісів для перевірки репутації відправника розсилок
50
0
1 min read

5 сервісів для перевірки репутації відправника

Що таке репутація відправника (Email Sender Reputation) та що на неї впливає? Репутація відправника масових

10 найважливіших типів тригерних розсилок з прикладами
50
0
1 min read

10 найважливіших типів тригерних розсилок з

Що таке тригерні розсилки в Email-маркетингу? Тригерній розсилки, також відомі як автоматичні листи або розсилки

10 найкращих прикладів Welcome листів у 2023 році
50
0
1 min read

10 найкращих прикладів Welcome листів у

Що таке Welcome розсилка? Welcome розсилки – це листи, які надсилається новим підписникам або клієнтам,

Що таке NPS (індекс лояльності клієнтів) та як його рахувати?
50
0
1 min read

Що таке NPS (індекс лояльності клієнтів)

Що таке NPS та для чого ця метрика потрібна? NPS розшифровується як Net Promoter Score

10 найкращих сервісів для валідації email-бази
50
0
1 min read

10 найкращих сервісів для валідації email-бази

Валідація email-бази – це процес перевірки дійсності електронної адреси. Зазвичай це включає перевірку синтаксису, домену,