Що таке Open Rate?

Open Rate — це відсоток людей, які відкривають надіслану їм email-розсилку. Це одна з метрик ефективності Email кампанії. Вона дає змогу зрозуміти, наскільки добре тема та контент розсилки імпонували користувачам.

Як рахується метрика Open Rate?

Open Rate зазвичай рахується шляхом ділення кількості відкритих листів на кількість доставлених до користувачів листів, а потім результат множиться на 100, щоб отримати відсоток.

Open Rate = Кількість відкритих листів ÷ Кількість доставлених листів x 100

Наприклад, якщо ви надіслали 1000 листів підписникам, 200 з них — відкрили, то Open Rate буде 20%.

Як підвищити метрику Open Rate?

Підвищення Open Rate є важливим для досягнення ефективності Email-кампанії. Нижче наведено кілька порад, які допоможуть вам підвищити цю метрику:

  • Використовуйте Double Opt-In для збору підписників
  • Напишіть переконливу тему розсилки (Subject Line)
  • Персоналізуйте свої розсилки унікальною інформацією, яку ви маєте про користувачів
  • Сегментуйте своїх підписників
  • Оптимізуйте дизайн email-розсилки: шрифти, розмір, відношення зображень до тексту
  • Не використовуйте спам-слова в темі та контенті листа (знижка, free, найкраща пропозиція, безкоштовно, прибуток і так далі)
  • Визначте методом A/B тестування дні та години, коли ваші користувачі найактивніші
  • Регулярно тестуйте контент та теми ваших розсилок — це допоможе в майбутньому побудувати плідні відносини з підписниками
Впроваджуючи ці методи, ви можете підвищити Open Rate розсилок і вивести на максимальний рівень ефективність ваших Email-кампаній загалом. Більш детальну інформацію по підвищенню Open Rate для регулярних email-кампаній розібрали в цій статі.

Деякі поширені причини низького Open Rate

Низький Open Rate може бути спровокований різними факторами. Ось деякі з найпоширеніших причин низького Open Rate:

  • Subject Line не привернув увагу підписника
  • Несегментований список підписників розсилки (все на всіх)
  • Високий рівень скарг на спам від ваших підписників
  • Велика кількість неактивних користувачів в базі
  • Відправка в непідходящий час та день (наприклад, на вихідні вночі)
  • Дуже велика частота відправок листів (юзери не встигають оновлювати свої поштові клієнти)

Останні оновлення

Що таке BIMI (і чому Email-маркетологи повинні налаштовувати це?)
50
1
2 min read

Що таке BIMI (і чому Email-маркетологи

Email маркетологи постійно шукають різні шляхи, які покращать доставляння їх розсилок у папку Primary та

5 сервісів для перевірки репутації відправника розсилок
50
0
1 min read

5 сервісів для перевірки репутації відправника

Що таке репутація відправника (Email Sender Reputation) та що на неї впливає? Репутація відправника масових

10 найважливіших типів тригерних розсилок з прикладами
50
0
1 min read

10 найважливіших типів тригерних розсилок з

Що таке тригерні розсилки в Email-маркетингу? Тригерній розсилки, також відомі як автоматичні листи або розсилки

10 найкращих прикладів Welcome листів у 2023 році
50
0
1 min read

10 найкращих прикладів Welcome листів у

Що таке Welcome розсилка? Welcome розсилки – це листи, які надсилається новим підписникам або клієнтам,

Що таке NPS (індекс лояльності клієнтів) та як його рахувати?
50
0
1 min read

Що таке NPS (індекс лояльності клієнтів)

Що таке NPS та для чого ця метрика потрібна? NPS розшифровується як Net Promoter Score

10 найкращих сервісів для валідації email-бази
50
0
1 min read

10 найкращих сервісів для валідації email-бази

Валідація email-бази – це процес перевірки дійсності електронної адреси. Зазвичай це включає перевірку синтаксису, домену,