10 найважливіших типів тригерних розсилок з прикладами

10 найважливіших типів тригерних розсилок з прикладами

2 Червня, 2023

Що таке тригерні розсилки в Email-маркетингу? Тригерній розсилки, також відомі як автоматичні листи або розсилки на основі певних подій, – це тип автоматизації Email-маркетингу, який відповідає за надсилання користувачу або клієнту листів на основі певного тригера або дії юзера. Розсилки подібного типу дуже

Продовжити читати
Що таке NPS (індекс лояльності клієнтів) та як його рахувати?

Що таке NPS (індекс лояльності клієнтів) та як його рахувати?

7 Квітня, 2023

Що таке NPS та для чого ця метрика потрібна? NPS розшифровується як Net Promoter Score (Індекс лояльності клієнтів), який використовується для вимірювання задоволеності клієнтів компанією чи брендом. Він розраховується, ставлячи клієнтам одне запитання: «Наскільки ймовірно, що ви порекомендуєте наш продукт/послугу другові чи колезі

Продовжити читати
ТОП-5 ключових показників Retention маркетингу

ТОП-5 ключових показників Retention маркетингу

12 Березня, 2023

Retention маркетинг – це стратегія, яку використовують компанії для залучення й утримання наявних клієнтів протягом тривалого періоду часу. Існують різні тактики, які можна використовувати в Retention маркетингу, наприклад, персоналізована комунікація з клієнтами, програми лояльності, цільові рекламні акції та якісне обслуговування клієнтів. Використовуючи ці

Продовжити читати