10 найважливіших типів тригерних розсилок з прикладами
Що таке тригерні розсилки в Email-маркетингу? Тригерній розсилки, також відомі як автоматичні листи або розсилки на основі певних подій, – це тип автоматизації Email-маркетингу, який відповідає за надсилання користувачу або клієнту листів на основі певного тригера або дії юзера. Розсилки подібного типу дуже
10 найкращих прикладів Welcome листів у 2023 році
Що таке Welcome розсилка? Welcome розсилки – це листи, які надсилається новим підписникам або клієнтам, щоб познайомити їх із брендом, продуктами чи послугами. Зазвичай це перший контакт між підписником і вашою компанією, і він має створити позитивне перше враження. Привітальна розсилка зазвичай містить
10 швидких і простих стратегій сегментації у email-маркетингу, які варто спробувати у 2023
Маркетологи знають, що сегментація у email маркетингу може покращити показники відкриття (Open Rate), кліків (Click Rate) та доставляння електронної пошти. Останні дані користувачів показали, що сегментовані кампанії отримують на 14,37% більше відкривання та на 64,78% більше кліків, ніж несегментовані кампанії. Тим не менш,