10 найважливіших типів тригерних розсилок з прикладами

10 найважливіших типів тригерних розсилок з прикладами

2 Червня, 2023

Що таке тригерні розсилки в Email-маркетингу? Тригерній розсилки, також відомі як автоматичні листи або розсилки на основі певних подій, – це тип автоматизації Email-маркетингу, який відповідає за надсилання користувачу або клієнту листів на основі певного тригера або дії юзера. Розсилки подібного типу дуже

Продовжити читати
10 найкращих прикладів Welcome листів у 2023 році

10 найкращих прикладів Welcome листів у 2023 році

21 Травня, 2023

Що таке Welcome розсилка? Welcome розсилки – це листи, які надсилається новим підписникам або клієнтам, щоб познайомити їх із брендом, продуктами чи послугами. Зазвичай це перший контакт між підписником і вашою компанією, і він має створити позитивне перше враження. Привітальна розсилка зазвичай містить

Продовжити читати
10 швидких і простих стратегій сегментації у email-маркетингу, які варто спробувати у 2023

10 швидких і простих стратегій сегментації у email-маркетингу, які варто спробувати у 2023

10 Серпня, 2022

Маркетологи знають, що сегментація у email маркетингу може покращити показники відкриття (Open Rate), кліків (Click Rate) та доставляння електронної пошти. Останні дані користувачів показали, що сегментовані кампанії отримують на 14,37% більше відкривання та на 64,78% більше кліків, ніж несегментовані кампанії. Тим не менш,

Продовжити читати