
Зміст
Email маркетологи постійно шукають різні шляхи, які покращать доставляння їх розсилок у папку Primary та Open Rate. Чітких кроків, які 100% допоможуть досягти цих цілей — не існує, але Brand Indicators for Message Identification (скорочено BIMI) є новим стандартом електронної пошти, який може допомогти. Давайте розглянемо, як це працює.
Що таке BIMI?
Ви коли-небудь помічали, як логотипи деяких брендів відображаються поруч із самою розсилкою у папці «Вхідні»?Логотип, який з’являється, це логотип перевіреного відправника. Коротше кажучи, BIMI дозволяє відображати логотип відправника поруч із вашими повідомленнями, якщо його, відправника, перевірено відповідно до набору специфікацій BIMI.
«BIMI — це нова специфікація, яка дозволяє використовувати брендом логотипи в тих поштових клієнтах, які це підтримують». — BIMI Group

BIMI може допомогти підвищити впізнаваність вашого бренду та зміцнити до еього довіру. Він був створений, щоб допомогти запобігти шахрайським електронним листам, і в світі, де фішинг і шахрайство зростає, дуже важливо встановити довіру з користувачами.
BIMI — це спосіб перевірити інформацію про ваш бренд та відправника. Подібно до DMARC, DKIM і SPF — трьох методів перевірки інформації про відправника — BIMI — це текстовий запис, який зберігається на ваших серверах. Насправді він працює разом із SPF, DMARC і DKIM, щоб сигналізувати юзерам та поштовим провайдерам, що ви – це ви. Таким чином, BIMI також сприяє доставлянню листів до користувачі.
Як працює BIMI
Як і інші стандарти аутентифікації відправника, BIMI по суті є текстовим файлом. Цей текстовий файл має певний формат і зберігається на ваших серверах.
Коли повідомлення доставлено, поштовий провайдер, який використовує одержувач, шукає текстовий файл BIMI і місце його розміщення. Після перевірки запис BIMI «повідомляє» поштовому провайдеру (ISP), де знайти логотип відправника, і ISP завантажує цей логотип.

Хоча основна концепція BIMI звучить просто, є кілька ключових факторів, які вам знадобляться, щоб налаштувати BIMI:
- Аутентифікація за допомогою SPF, DKIM і DMARC
- Доступ до DNS записів вашого домену для налаштування нового запису BIMI
- SVG-файл вашого логотипу
- Сертифікат Verified Mark Certificate (VMC) необов’язковий, але рекомендований
Хоча наразі не всі поштові провайдери підтримують BIMI, ймовірно, вони почнуть підтримувати BIMI в найближчому майбутньому, особливо в міру посилення заходів щодо конфіденційності електроннох листів.
Підтримка BIMI ISP системами
Підтримкою BIMI може похвастатися такі поштові гіганти, як-от Gmail і Apple (для iOS 16, iPadOS 16 і macOS Ventura 13 або пізнішої версії та iCloud.com).
Список поштових провайдерів (ISP), які підтримують BIMI станом на грудень 2023 року:
- Yahoo (виключаючи Yahoo Japan)
- Apple (iOS 16, iPadOS 16, macOS Ventura 13 чи його пізніші версії, та iCloud.com)
- Cloudmark
- Onet Poczta
- La Poste
- Fastmail
- Zone

Провайдери, які розглядають підтримку BIMI в майбутньому:
- Atmail
- Seznam
- BT Mail
- GMX
- Comcast
- Qualitia
- Yahoo JapanSeznam
- Web.de
Переваги BIMI
Допомагає зміцнити довіру до бренду
У світі, де зростає кількість фішингу та шахрайства в розсилках, вкрай важливо, щоб email маркетологи вживали заходів для постійного зміцнення довіри своїх юзерів до себе.
Основна мета BIMI — полегшити користувачас та поштовим провайдерам ідентифікацію надійних відправників масових email розсилок, щоб вони могли бути впевненими у вмісті папки «Вхідні». Коли підписники бачать ваш логотип поруч із вашими листом, вони можуть можуть бути впевнені, що це справжній електронний лист від вас (а не спам від шахраїв).
Хоча ви все ще повинні будувати стосунки зі своїми підписниками, надаючи цінність у своїх email-кампаніях, BIMI допомагає вам створити базову довіру, необхідну для подальшої вдалої комунікації з клієнтами.
Вплив на доставляння листів до end-юзера
BIMI також може бути корисним для покращення вашої репутації як відправника. Оскільки сучасні можливості доставки значною мірою базуються на аутентифікації та репутації, а не на самому вмісті електронного листа, BIMI може забезпечити ще один механізм для підвищення ваших шансів потрапити до папки «Вхідні».
Як ми бачили раніше, BIMI вимагає належного налаштування інших протоколів аутентифікації. Для брендів, які не використовують SPF, DKIM і DMARC, бажання використовувати BIMI для показу своїх логотипів своїм підписникам змусить їх дотримуватися найкращих практик аутентифікації. У поєднанні всі ці методи аутентифікації забезпечать більш надійну доставку та покращать загальну репутацію відправника.
Як налаштувати BIMI
Коли BIMI було вперше представлено, процес налаштування був досить складним, вимагаючи схвалення для участі в пілотній програмі, яку проводить робоча група AuthIndicators (керує розробкою BIMI). З роками процес налаштування спростився. Насправді, якщо ви вже використовуєте протоколи аутентифікації, такі як DMARC, ви могли виконати половину налаштування несвідомо.
Для тих, хто тільки починає, або тих, хто хоче оновити знання, ось покроковий гід із налаштування BIMI для вашого домену.
Автентифікуйте електронні листи вашої організації за допомогою SPF, DKIM і DMARC
BIMI не є універсальним рішенням для перевірки відправника. Він працює в парі з існуючими протоколами аутентифікації, щоб повідомляти одержувачам, що ви насправді є тим, за кого себе видаєте. Отже, вам потрібно переконатися, що у вашому домені відправника належним чином налаштовані SPF, DKIM і DMARC.
Зокрема, вам потрібно буде:
- Переконатися, що SPF, DKIM і DMARC налаштовані коректно. Це перший (і найважливіший) крок до використання BIMI для відображення вашого логотипу.
- Налаштувати запис DMARC. Під час налаштування запису DMARC політика відхилення в цьому записі має бути p=quarantine або p=reject.
Примітка. Для роботи BIMI потрібен DMARC, а для DMARC у вашому домені потрібно налаштувати записи DKIM. Хоча для узгодження DMARC потрібен лише SPF або DKIM, найкраще включити записи SPF для додаткового забезпечення безпеки.
Створіть SVG Tiny PS версію вашого логотипу
Щоб включити свій логотип, BIMI вимагає від вас надати його в спеціальному безпечному векторному форматі правильного розміру та форми. Вам потрібно буде зробити посилання на версію вашого логотипу з масштабованою векторною графікою (SVG) у вашому записі BIMI.
SVG — це формат файлу, який гарантує, що ваша графіка буде чіткою, навіть якщо її масштабувати на різних пристроях. SVG є ідеальним рішенням для логотипів і значків.
Загальні правила:
- Квадратне співвідношення сторін
- Суцільний фоновий колір
- Відцентруйте зображення (воно може відображатися в округлій рамці)
- Розмір не більше 32 кілобайт
З точки зору дизайну, переконайтеся, що ваш логотип розташований по центру та має достатньо місця навколо нього. У випадках, коли логотип заокруглений або кути обрізані, це гарантує, що він не виглядатиме незграбно та буде одразу впізнаваним.
Гарний приклад можна побачити на сайті BIMI.

Отримавши файл SVG, завантажте його на загальнодоступний сервер.
Отримайте VMC для свого логотипу (необов’язково)
Цей крок необов’язковий, але рекомендований. Для впровадження потрібні додаткові дії та ресурси, але якщо ви хочете, щоб ваш логотип відображався в Gmail, вам потрібно буде налаштувати VMC (за допомогою DigiCert або Entrust).
Опублікуйте запис BIMI для свого домену в DNS
Після правильного налаштування DMARC і розміщенного логотипу на загальнодоступному сервері, створіть текстовий DNS запис на серверs вашого домену.
Це можна зробити багатьма різними способами залежно від вашого хостинга (може знадобитися допомога вашого IT відділу), проте сам текстовий запис дуже простий.
Вам потрібно буде отримати доступ до свого DNS і створити новий запис TXT у субдомене default._bimi та додати такі значення:
default._bimi.[домен] IN TXT “v=BIMI1; l=[SVG URL]; a=[URL PEM];”
Ось частини, які потрібно заповнити:
- Домен — це ваше доменне ім’я (наприклад emailguru.com.ua).
- URL-адреса SVG – це адреса, де розміщено ваш файл логотипу.
- URL-адреса PEM – це необов’язкове поле для вказівки на те, де розміщено ваш (також необов’язковий) сертифікат (VMC).
Для більшості хости ви вводите свій запис BIMI двома частинами.
Перший:
default._bimi.example.com
Друге поле — це фактичний текст запису:
v=BIMI1; l=https://example.com/bimi-logo.svg
Існує також генератор записів BIMI, який видає всю цю інформацію для вас. Просто введіть свій домен, зображення SVG і необов’язковий файл VMC.
Використовуйте інструмент BIMI Inspector, щоб переконатися в правильному налаштуванні
Коли все це буде налаштовано та додано до вашого DNS, ви можете запитати: чи правильно я налаштував BIMI?
Дайте йому трохи часу (зазвичай близько 24 годин). Потім скористайтеся інспектором BIMI групи AuthIndicator Group, щоб перевірити своє доменне ім’я та перевірити, чи правильно налаштовано BIMI. Цей чекер повідомить вас про потенційні проблеми з вашим логотипом і дозволить попередньо переглянути його в різних сценаріях відображення — і навіть у темному режимі.
BIMI — це новий стандарт, і ми вважаємо, що будь-який протокол, який підвищує довіру користувачів, вартий того, щоб інвестувати в нього. Крім того, по мірі зростання підтримки BIMI ви вже будете готові!
1 Коментар
Добрий день!
Раніше чула, що ніби ця функція є платною. Підкажіть чи це так?