A/B-тестування є чудовим інструментом для оптимізації ефективності email-кампаній та підвищення рівня конверсії. Нижче наведено кілька кроків які допоможуть ефективно користуватися інструментом A/B-тестуванням для підвищення конверсій з розсилок.

Крок 1: Визначте цілі Email-розсилки, яку плануєте

Визначте, чого ви хочете досягти, відправляючи Email-розсилку. Наприклад, щоб збільшити продажі, залучити потенційних клієнтів або покращити метрики розсилок? Ваші цілі допоможуть вам визначити, які показники вимірювати та які елементи перевіряти.

Крок 2: Визначте змінні для тестування

Вирішіть, які елементи вашої email кампанії тестувати. Це можуть бути теми розсилок (Subject Line), заклики до дії (CTA), зображення, вміст, макет або час.

Крок 3: Створіть тестові групи користувачів

Розділіть своїх користувачів на дві рівні групи: контрольну та тестову. Водночас, тестову групу розділіть ще на 2 рівні групи, які отримають 2 різні версії листа, в залежності від тої метрики, яку тестуєте. Контрольна група, після тестування, повинна отримати виграшну версію листа, яку ви відправляли тестовим групам.

Приклад розподілення листа з підписниками для проведення A/B тестування: Контрольна група – 50%, Тестова група А – 25%, Тестова група В – 25%.

Крок 4: Проведіть A/B тест

Розішліть дві версії розсилки та відстежуйте ефективність кожної версії. Проаналізуйте результати свого тесту, щоб визначити, яка версія працює краще.

Крок 5: Запровадьте виграшну версію

На основі результатів вашого A/B-тесту внесіть зміни до виграшної версії та надішліть її контрольній групі.

Крок 6: Повторюйте процес

Постійно перевіряйте та оптимізуйте свої email кампанії, щоб підвищити їх ефективність і збільшити кількість конверсій.

Приклади A/B тестування Open Rate та Click Rate

Тестування Open Rate показника розсилки:

Приклад A/B тестування Open Rate

Тестування Click Rate метрики email-розсилки:

Приклад A/B тестування Click Rate

Деякі поради щодо успішного A/B-тестування Email-кампаній

  • Тестування лише однієї змінної за раз, щоб точно виміряти її вплив.
  • Тестування на великому розміру вибірки для отримання статистично значущих результатів.
  • Використання надійної Email маркетингової платформи, яка дозволяє проводити A/B-тестування та надає точні метрики по розсилкам.
  • Регулярно тестуйте, щоб бути в курсі мінливих тенденцій і вподобань вашої аудиторії.

Avatar photo
Про автора

Mykyta Hontar

Retention Manager at Devart

Попередня публікація

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *