Що таке NPS (індекс лояльності клієнтів) та як його рахувати?
Що таке NPS та для чого ця метрика потрібна? NPS розшифровується як Net Promoter Score (Індекс лояльності клієнтів), який використовується для вимірювання задоволеності клієнтів компанією чи брендом. Він розраховується, ставлячи клієнтам одне запитання: «Наскільки ймовірно, що ви порекомендуєте наш продукт/послугу другові чи колезі
10 найкращих сервісів для валідації email-бази
Валідація email-бази – це процес перевірки дійсності електронної адреси. Зазвичай це включає перевірку синтаксису, домену, спам-пасток, щоб переконатися, що email дійсно існує, і що поштова скринька існує та може отримувати розсилки. Навіщо потрібно робити email-валідацію? Є кілька причин, чому потрібно користуватися сервісами валідації
ТОП-30 запитів з Email-маркетингу до ChatGPT
Ось кілька прикладів запитів до ChatGPT, які можна використовувати під час створення email розсилок для вашого бізнесу на вашу аудиторії. Ріст бази підписників та сегментація A/B тестування та оптимізація Email-розсилок Дизайн Email-кампаній та створення шаблону Використовуючи ці підказки, можна зробити ідеальний шаблон та
Як зробити Pop-up для збору підписників — ТОП-5 сервісів
Існує багато сервісів, які дозволяють створювати спливаючі вікна (Pop-up) без будь-якого досвіду програмування. Пропонуємо переглянути 5 варіантів сервісів, які додатково інтегруються з системами автоматизації Email маркетингу. OptinMonster OptinMonster — це drag & drop конструктор, який дозволяє створювати візуально дуже ефектні optin форми, націлені